Je taken:
- Je zal instaan voor het beantwoorden van klachten en de opvolging ervan.
- Je staat in contact met onderaannemers om te kijken waar er vertragingen zitten, om updates te krijgen van status zending etc.
- Je formuleert de klacht, volgt deze op en koppelt terug naar de klant.
- Je zoekt gericht oplossingen.
- Je kan ook ingezet worden om pakketjes te scannen en ontbrekende gegevens op te vragen en aan te vullen.
Je werkt telkens van maandag tot vrijdag in een wisselend rooster tussen 9u30 en 18u30.
We zoeken iemand voor op tijdelijke basis al minstens tot einde april (maar grote kans op verlenging) en dan nog iemand al zeker tot september.
Bedrijfsprofiel:
Onze klant is een gekend koerierbedrijf te Diegem, gelegen vlakbij het station.
- Je bent oplossingsgericht.
- Je bent stressbestendig.
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Engels en Frans (of je kan goed je plan trekken).
- Een eerste administratieve ervaring is een plus.
- Een voltijds contract van maandag tot vrijdag in daguren tot al zeker september met kans op vast contract. - Een loon van 3005,15€ brut per maand, aangevuld met maaltijdcheques van 8 euro per dag. - Indien je je verplaatst met het openbaar vervoer, zal dit aan 100% vergoed worden. - Een opleiding on the floor.
- Een loon van 3005,15€ brut per maand, aangevuld met maaltijdcheques van 8 euro per dag.
- Indien je je verplaatst met het openbaar vervoer, zal dit aan 100% vergoed worden.
- Een opleiding on the floor.